D-Award • 3min
Så byggde grundaren Maya Delorez till en 100 miljoners succé via sociala medier
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Författare
Svensk Digital Handel
Artikelns längd
3min
Dela artikel
Relaterade artiklar
D-Congress
Från e-handlare till influencers och hållbarhetschefer – här är 100 profiler som vill göra handeln mer hållbar
D-Congress • 2min
Social Commerce och China Speed
D-Award • 1min
CAIA Costmetics vinnare av D-Award 2021
D-Award • 2min
PRESSMEDDELANDE: De är nominerade till D-Award 2019
D-Congress
Så kan impact inom retail skapas: Asket om transparens i alla led
D-Congress • 2min
Många nyheter på D-Congress 2023
5min
Därför är Djerf Avenue och CAIA Cosmetics två av Sveriges främsta DTC-bolag
D-Congress • 1min
Facebooks Mårten Barkman ser flera nya trender som kan skapa nya möjligheter för den som utnyttjar dem
Retail Awards