Normal

Vinnare Årets köpupplevelse

Sponsras av Nets

Normal

Vinnare Årets köpupplevelse

Normal har på kort tid etablerat ett framgångsrikt lågpriskoncept som tilltalar en bred målgrupp, som ständigt återkommer till butikerna på skattjakt. Genom att kombinera attraktiva fysiska butiker med smart användning av sociala medier, erbjuder de en köpupplevelse som alltid känns modern och aktuell.

Till Normal

Årets köpupplevelse

Kategorin sponsras av Nets

Oavsett om den är fysisk eller digital, är kundens upplevelse viktig, ofta avgörande. Årets köpupplevelse hyllar företag som sömlöst, smidigt och engagerande, lyckas kombinera ett positivt bemötande med inspiration och en upplevelse av att vara en del av en större gemenskap.

Finalisterna i Årets köpupplevelse är utsedda och vinnaren korades på galan den 2 oktober.

Finalisterna i kategorin Årets köpupplevelse

 

Lyko

Lyko är ett enastående exempel på att den sömlösa köpupplevelsen nu är på riktigt. Som mästare på att använda data för innovation, erbjuder de personifierade köpupplevelser med konkurrenskraftiga priser, professionella råd och ett brett sortiment av både egna och andras varumärken. Med sitt riktiga fackmannaskap och förståelse för TikTok-ekonomin växer skaran lojala kunder – som även vallfärdar till deras flaggskeppsbutik i centrala Stockholm.

Till Lyko

Naturkompaniet

Naturkompaniet visar att pris inte alltid är avgörande. Trots att många av deras produkter kan hittas billigare online, vinner deras syftesdrivna varumärke i längden. Med kunnig personal som ger goda råd och ger kunden möjlighet att köpa eller hyra, nytt eller begagnat, har Naturkompaniet skaffat sig mycket lojala kunder och satt standarden för framtidens köpupplevelse.

Till Naturkompaniet

Normal

Normal har på kort tid etablerat ett framgångsrikt lågpriskoncept som tilltalar en bred målgrupp, som ständigt återkommer till butikerna på skattjakt. Genom att kombinera attraktiva fysiska butiker med smart användning av sociala medier, erbjuder de en köpupplevelse som alltid känns modern och aktuell.

Till Normal

Nets

Nordens ledande betalleverantör – både för butik och online. Med vår långa erfarenhet erbjuder vi ett brett utbud av moderna, enkla och säkra betallösningar, oavsett hur och var du säljer dina produkter. Låt betalprocessen vara smidig och ge dina kunder en oslagbar upplevelse genom hela köpet!

Till Nets

Kriterier

  • Minst 50 MSEK i årlig omsättning
  • Har varit verksam i minst tre år och presenterat minst en årsredovisning
  • Visar positivt resultat
  • Ger kunderna en positiv och inspirerande upplevelse i hela kund- och köpprocessen och kunden upplever sig som en del av en större gemenskap

Jury Årets Köpupplevelse

Per Ljungberg (ordförande), Svensk Handel
Magnus Ohlsson, Happy Homes och Colorama
Emma Gutestam, HUI
Sponsor: Nets, Louise Richardson

Håll dig uppdaterad på det senaste

Svensk Handels nyhetsbrev Handelns transformation skickas en gång i månaden och innehåller nyheter och trendspaningar med fokus på e-handelns utveckling, men också hela handelns omställning. Vi presenterar också de senaste uppdateringarna om våra event. Starta din prenumeration idag!

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Håll koll på allt som händer i branschen, registrera dig för vårt nyhetsbrev redan idag.

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

Retail Awards

1 995 KR

Fullsatt

2 995 KR

Fullsatt

Alla priser ex moms

  • RETAIL AWARDS
  • Mingel
  • 3-rätters middag med dryck
  • Underhållning av välkänd artist
  • Efterfest

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work