D-Congress • 3min
Om du bara fokuserar på Sverige missar du 99,5 procent av dina möjligheter
Människor blir mer och mer nyfikna och datan kring användarnas sökningar innebär stora möjligheter. Kunderna ställer högre krav på varumärken vilket innebär möjligheter för de som anpassar sin verksamhet för detta.
Författare
Svensk Digital Handel
Artikelns längd
1min
Dela artikel
Relaterade artiklar
D-Talks • 5min
Därför är Djerf Avenue och CAIA Cosmetics två av Sveriges främsta DTC-bolag
D-Congress • 2min
Ny rapport: En gränslös handel skapar möjligheter att expandera
D-Congress • 1min
Facebooks Mårten Barkman ser flera nya trender som kan skapa nya möjligheter för den som utnyttjar dem
D-Congress • 3min
Många nyheter på årets D-Congress
D-Congress
Tre av höjdpunkterna på D-Congress 2024
D-Talks • 2min
Nu lanserar vi D-Talks
D-Congress • 2min
E-handelsbranschen träffas i Göteborg på ett utsålt D-Congress
D-Award • 1min
CAIA Costmetics vinnare av D-Award 2021
D-Congress • 4min