Patrik Waldenström

Haglöfs

E-Commerce Manager

Presenteras av: Avensia och Commerce Tools

Så lyckas vinnarna i modern handel anpassa sig till kundernas föränderliga behov

Scen: Scen G4
Tech acceleration in retail
11:00-11:50 - 9 mars
Gå till Scen G4
Lägg till i kalender2023-03-09 11:00:002023-03-09 11:50:00Europe/StockholmHaglöfs - Patrik WaldenströmSå lyckas vinnarna i modern handel anpassa sig till kundernas föränderliga behovTech acceleration in retailSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Så lyckas vinnarna i modern handel anpassa sig till kundernas föränderliga behov

Hör några av branschens vinnare dela sina erfarenheter av hur de anpassat strategi, organisation och teknik till en ständigt föränderlig, och alltmer utmanande, verklighet.

I dialogen som modereras av Avensias Cheif Strategist Johan Sommar ingår representanter från Nordic Nest, Dormy, Svenssons i Lammhult och Haglöfs. Vad de har gemensamt? Ett agilt angreppssätt, teknikplattformar byggda med modulär arkitektur, s.k. composable commerce, och det förpaketerade ramverket Avensia Excite som bidrar till minskad komplexitet, lägre risk och kortare ledtider.

Dialogen innehåller både en paneldiskussion och en närmare titt på hur Nordic Nest framgångsrikt integrerat Svenssons i Lammhult i den gemensamma plattformen.

Patrik Waldenström

Patrik Waldenström är e-handelschef på Haglöfs och har erfarenhet från flera framgångsrika e-handelsbolag i bagaget. Patrik var under 2022 delaktig i att lansera Haglöfs nya e-handelssite för försäljning direkt till konsumenter på rekordfarten tre månader.

LinkedIn