
Aktuellt





Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.

KICKS
Team E-commerce
Presenteras av: Voyado
Så bygger du lojalitet genom dina kunders engagemang.
Så bygger du lojalitet genom dina kunders engagemang
Vad behöver man göra för att skapa Nordens största lojalitetsklubb med över 3 miljoner medlemmar? Och hur kan ett eget Community bidra till att öka engagemanget och lojaliteten ytterligare?
Hör KICKS berätta om hur de byggt upp sitt Community för att ge något tillbaka till sina mest engagerade klubbmedlemmar. Och hur Lojalitetsprogrammet tillsammans med Community möjliggör personalisering på en helt ny nivå.
KICKS – vinnaren av ”Årets digitala satsning” på Retail Awards för sitt Community och ”Sveriges bästa e-handlare inom personalisering” enligt Personaliseringsindex för andra året i rad.
Om KICKS
KICKS är Nordens ledande skönhetskedja, med 230 butiker i Sverige, Norge och Finland med en stark och växande online försäljning. KICKS har sedan 2002 varit en del av Axel Johnson-koncernen. 2022 var ett starkt år för KICKS, då förvärvades också Skincity och man bildade koncernen KICKS Group AB.
Claudia Holm
Claudia har över 10 års erfarenhet från digital affärsutveckling och har bland annat arbetat på H&M, ICA och som managementkonsult på Centigo. I dagsläget är Claudia ansvarig för den digitala affärsutvecklingen av KICKS E-handel och Community, där huvudfokuset ligger på att öka engagemang och lojalitet samt att förbättra kundupplevelsen.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.