Björn Påhlman Spenger

Framtidens E-handel

Investerare I Föreläsare I Rådgivare

Profitable Creativity

Scen: Studion
Studion
12:40-12:50 - 9 mars
Gå till Studion
Lägg till i kalender2023-03-09 12:40:002023-03-09 12:50:00Europe/StockholmFramtidens E-handel - Björn Påhlman SpengerProfitable CreativityStudionSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Björn Påhlman Spenger

Björn är entreprenör, investerare, föreläsare, och rådgivare, inom e-handel. Björn startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och är idag VD och medgrundare på Fashion Tech Group. Sedan 2020 driver han podcasten Framtidens E-Handel med visionen att inspirera och utbilda fler till att bygga framgångsrika D2C brands.

LinkedIn

Björn Påhlman Spenger

Framtidens E-handel

Programledare

Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken

Scen: Scen E-hallen
D-Talks
14:00-15:20 - 9 mars
Gå till Scen E-hallen
Lägg till i kalender2023-03-09 14:00:002023-03-09 15:20:00Europe/StockholmFramtidens E-handel - Björn Påhlman SpengerFramtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärkenD-TalksSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken

I samband med att marknaden av influencers mognar väljer allt fler personer med en stor följarskara i sociala medier att bygga bolag istället för att sälja reklam. Vad betyder det för e-handeln? Hur lyckas man med ett influencer varumärke? Vilka är möjligheterna, riskerna och framgångsfaktorerna? Björn Påhlman Spenger träffar i denna liveinspelning av podcasten Framtidens E-handel några av Sveriges största influencers för att diskutera detta.

Björn Påhlman Spenger

Björn är entreprenör, investerare, föreläsare, och rådgivare, inom e-handel. Björn startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och är idag VD och medgrundare på Fashion Tech Group. Sedan 2020 driver han podcasten Framtidens E-Handel med visionen att inspirera och utbilda fler till att bygga framgångsrika D2C brands.

LinkedIn