
Aktuellt





Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.

Didriksons
CCO
Detaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin
Detaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin
Bubbleroom och Didriksons finns på 10 respektive 25 olika marknader och en del av strategin har varit att växa via marknadsplatser. Petra Sabo, Chief Commercial Officer på Didriksons och Ville Kangasmuukko Nordström, vd för Bubbleroom beskriver hur de arbetar med Marknadsplatser i sin expansionsstrategi. Hur hanterar de datan som genereras via andra kanaler än den egna? Vilken roll spelar den egna sajten i förhållande till marknadsplatsen och hur behåller man kundrelationen? Välkommen till poddscenen och öka kunskapen om hur ditt företag kan nå en större marknad.
Samtalet leds av Magnus Ohlsson och Jonas Arnberg från Detaljhandelspodden.
Petra Sabo
Petra Sabo, Chief Commercial Officer på Didriksons, ansvarar för tillväxt, expansion och lönsamhet via bolagets DTC kanaler, retail, e-handel och marknadsplatser genom att säkerställa bästa möjliga varumärkesuppfattning och kundupplevelse för att öka kännedom och lojalitet.
The Swedish Jacket Brand, Didriksons har i över 110 år tillverkat och sålt jackor, bolaget finns i 25 länder med Tyskland och Norden som de största marknaderna och egen e-handel på 20 marknader.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.