Petra Sabo

Didriksons

CCO

Detaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin

Scen: F-hallen
D-Talks Unplugged: Bridging Borders, Building Futures & Beyond
13:00-13:50 - 9 mars
Gå till F-hallen
Lägg till i kalender2023-03-09 13:00:002023-03-09 13:50:00Europe/StockholmDetaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin Didriksons - Petra SaboD-Talks Unplugged: Bridging Borders, Building Futures & BeyondSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Detaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin

Bubbleroom och Didriksons finns på 10 respektive 25 olika marknader och en del av strategin har varit att växa via marknadsplatser. Petra Sabo, Chief Commercial Officer på Didriksons och Ville Kangasmuukko Nordström, vd för Bubbleroom beskriver hur de arbetar med Marknadsplatser i sin expansionsstrategi. Hur hanterar de datan som genereras via andra kanaler än den egna? Vilken roll spelar den egna sajten i förhållande till marknadsplatsen och hur behåller man kundrelationen? Välkommen till poddscenen och öka kunskapen om hur ditt företag kan nå en större marknad.

Samtalet leds av Magnus Ohlsson och Jonas Arnberg från Detaljhandelspodden.

Petra Sabo

Petra Sabo, Chief Commercial Officer på Didriksons, ansvarar för tillväxt, expansion och lönsamhet via bolagets DTC kanaler, retail, e-handel och marknadsplatser genom att säkerställa bästa möjliga varumärkesuppfattning och kundupplevelse för att öka kännedom och lojalitet.

The Swedish Jacket Brand, Didriksons har i över 110 år tillverkat och sålt jackor, bolaget finns i 25 länder med Tyskland och Norden som de största marknaderna och egen e-handel på 20 marknader.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

Retail Awards

1 995 KR

2 995 KR

Alla priser ex moms

  • RETAIL AWARDS
  • Mingel
  • 3-rätters middag med dryck
  • Underhållning av välkänd artist
  • Efterfest

Nordic Retail Summit

Begränsat antal, först till kvarn

Medlem

0 KR

Medlem i Svensk Handel

Trygg E-handel

1 995 KR

Certifierad Trygg E-handlare

Partner

1 995 KR

Partner till Svensk Handel

Ordinarie pris

2 995 KR

Övriga

Alla priser ex moms

  • NORDIC RETAIL SUMMIT
  • Talarprogram
  • Förmiddagsfika
  • Lunch
  • Eftermiddagsfika
  • After work

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work