![](https://events.svenskhandel.se/wp-content/uploads/2024/05/elisabeth-svantesson-640x500-01-150x150.jpg)
Adoore
Entreprenör & influencer
Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken
Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken
I samband med att marknaden av influencers mognar väljer allt fler personer med en stor följarskara i sociala medier att bygga bolag istället för att sälja reklam. Vad betyder det för e-handeln? Hur lyckas man med ett influencer varumärke? Vilka är möjligheterna, riskerna och framgångsfaktorerna? Björn Påhlman Spenger träffar i denna liveinspelning av podcasten Framtidens E-handel några av Sveriges största influencers för att diskutera detta.
Petra Tungården
Petra Tungården började sin influencer-karriär som bloggare, men har även varit stylist samt modechef på Metro, programledare för Glamourama, samt har gjort flera designsamarbeten med t.ex. Fitnessguru, Soft goat och 8848 Altitude. Idag driver hon sitt eget företag Adoore som med snabb tillväxt och lönsamhet omsätter tiotals miljoner.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
Nordic Retail Summit
Medlem
0 KR
Medlem i Svensk Handel
Trygg E-handel
1 995 KR
Certifierad Trygg E-handlare
Partner
1 995 KR
Partner till Svensk Handel
Ordinarie pris
2 995 KR
Övriga
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT