Detaljhandelspodden
Programledare
Detaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin
Detaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin
Bubbleroom och Didriksons finns på 10 respektive 25 olika marknader och en del av strategin har varit att växa via marknadsplatser. Petra Sabo, Chief Commercial Officer på Didriksons och Ville Kangasmuukko Nordström, vd för Bubbleroom beskriver hur de arbetar med Marknadsplatser i sin expansionsstrategi. Hur hanterar de datan som genereras via andra kanaler än den egna? Vilken roll spelar den egna sajten i förhållande till marknadsplatsen och hur behåller man kundrelationen? Välkommen till poddscenen och öka kunskapen om hur ditt företag kan nå en större marknad.
Samtalet leds av Magnus Ohlsson och Jonas Arnberg från Detaljhandelspodden.
Jonas Arnberg
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
Nordic Retail Summit
Medlem
0 KR
Medlem i Svensk Handel
Trygg E-handel
1 995 KR
Certifierad Trygg E-handlare
Partner
1 995 KR
Partner till Svensk Handel
Ordinarie pris
2 995 KR
Övriga
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT