![](https://events.svenskhandel.se/wp-content/uploads/2024/05/elisabeth-svantesson-640x500-01-150x150.jpg)
Axfood
Head of Digital Development & E-Commerce
I samarbete med: HUI
Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel
Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel
Hur, var och när och på vilket sätt kommer vi handla dagligvaror framöver? Hur bör detaljhandelskedjorna möta och förhålla sig till de förändrade behov och driverkrafter som dagens och morgondagens konsumenter har? Samhället förändras i snabb takt. Digitalisering, hållbarhet och geopolitiska utmaningar är några av de faktorer som skapar nya förutsättningar. Nya sätt att jobba och leva våra liv är andra. Hur kommer morgondagens butik se ut och vilka är framgångsfaktorerna på en förändrad marknad?
Presenteras I samarbete med HUI
Frida Ridderstolpe
Leder sedan 2018 Axfoodkoncernens arbete med digital utveckling och e-handel med varumärken som Willys, Hemköp, Mat.se, Middagsfrid och Apohem. Lång erfarenhet av strategi och digitalisering inom retail, bla. etablering av e-handel på Gant och expansion på H&M. Brinner för att utveckla nya digitala kundmöten, oavsett kanal.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
Nordic Retail Summit
Medlem
0 KR
Medlem i Svensk Handel
Trygg E-handel
1 995 KR
Certifierad Trygg E-handlare
Partner
1 995 KR
Partner till Svensk Handel
Ordinarie pris
2 995 KR
Övriga
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT