![](https://events.svenskhandel.se/wp-content/uploads/2024/05/elisabeth-svantesson-640x500-01-150x150.jpg)
Framtidens E-handel
Programledare
Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken
Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken
I samband med att marknaden av influencers mognar väljer allt fler personer med en stor följarskara i sociala medier att bygga bolag istället för att sälja reklam. Vad betyder det för e-handeln? Hur lyckas man med ett influencer varumärke? Vilka är möjligheterna, riskerna och framgångsfaktorerna? Björn Påhlman Spenger träffar i denna liveinspelning av podcasten Framtidens E-handel några av Sveriges största influencers för att diskutera detta.
Björn Påhlman Spenger
Björn är entreprenör, investerare, föreläsare, och rådgivare, inom e-handel. Björn startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och är idag VD och medgrundare på Fashion Tech Group. Sedan 2020 driver han podcasten Framtidens E-Handel med visionen att inspirera och utbilda fler till att bygga framgångsrika D2C brands.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
Nordic Retail Summit
Medlem
0 KR
Medlem i Svensk Handel
Trygg E-handel
1 995 KR
Certifierad Trygg E-handlare
Partner
1 995 KR
Partner till Svensk Handel
Ordinarie pris
2 995 KR
Övriga
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT