Breakit
Premiumredaktör
E-handeln förändras - DTC, social och influencers. Vad händer med e-handeln i Sverige?
De senaste åren har D2C varit en av de starkast växande trenderna inom e-handeln med dussintals influencer-startade varumärken. Men hur fungerar det egentligen och vad är utmaningarna för företagen?
Julia Lundin är journalist med en bakgrund på Resumé där hon har bevakat kommunikationsbranschen sedan 2015. Tillsammans med Yasmine Winberg har hon granskat de nya makthavarna influencers, och alltifrån smygreklam till fejkföljare. Det har resulterat i priset som Årets journalist på Tidskriftsgalan och boken ”Badfluence – makt, miljoner och halvsanningar i sociala medier”. I mars började hon som premiumredaktör på Breakit.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT