Emelie Olsson
Emelie Olsson

Scandinavian Photo

Marketing Manager

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser..

Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera

Emelie Olsson

Emelie Olsson är ansvarig för marknadsföringen på Scandinavian Photos fyra marknader. Brinner för kundnöjdhet och att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work