
Boozt
CRM-direktör
Framtidens konsument – nya behov och utmaningar
Svensk Handel bjuder in till seminariet: Framtidens konsument – nya behov och utmaningar. Tillsammans med representanter från Apotek, Boozt och MQ diskuterar vi förändrade konsumentbeteenden, generationskrav, digitaliseringens påverkan samt hur AI och automatisering förändrar köpresan. Välkommen till ett samtal om framtidens handel och hur du kan ligga steget före.
Maria Moreau har i över 15 år stärkt kundengagemanget inom branscher som telekom, finans och detaljhandel inom e-handel. Med en gedigen erfarenhet av hur konsumentbeteenden har förändrats i takt med den digitala transformationen, är hon specialiserad på att förena data och teknik med strategiskt kundengagemang – och skapa meningsfulla relationer i den digitala eran. Hennes arbetssätt, med starkt fokus på personalisering och automatisering, är en viktig drivkraft bakom Boozts affärstillväxt och digitala innovationsarbete.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
Nordic Retail Summit
Medlem
0 KR
Medlem i Svensk Handel
Trygg E-handel
1 995 KR
Certifierad Trygg E-handlare
Partner
1 995 KR
Partner till Svensk Handel
Ordinarie pris
2 995 KR
Övriga
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT