KICKS
Executive Vice President
Stora frågor och potentiella farhågor – hur använder handeln AI för att driva innovation som främjar hållbar tillväxt
Vilka lagar och regler behöver utformas för att säkra en positiv framtid med AI, utan att kväva innovation? Hur behöver vi anpassa oss till nya regelverk och maximera fördelarna med tekniken. Och hur kan vi använda AI för att inte bara överleva, utan också för att blomstra i en hållbar handelsvärld?
Panelen kommer att belysa hur lagstiftningen behöver utformas och hur företag i Sverige kan stärka sin position på marknaden genom att integrera AI på ett sätt som förenar teknologisk framgång med långsiktig hållbarhet i Handelslandet Sverige.
Carola började som CMO på Kicks 2020, med nordiskt ansvar för e-handel, lojalitet och marknad och är sedan september 2023 Executive Vice President. Carola har lång erfarenhet av ledande kommersiella roller med fokus på transformation och digitalisering och har tidigare varit CCO på Nelly.com, affärsutvecklingschef på TV4, digital chef på Coop och global digital chef på Electrolux.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT