
Agenda all tracks March 5 and 6

Agenda all tracks March 5 and 6
12:50 pm
12:50 pm - 1:10 pm
Expo Hall
Sofia Larsen: Att stärka konkurrenskraften för Handelslandet Sverige
Svensk Handel
1:00 pm
1:00 pm - 2:20 pm
Congress Foyer
Unlocking E-Commerce Success: Harnessing TikTok's AI Innovations and Real-World Strategies
1:15 pm
1:15 pm - 1:35 pm
Expo Hall
Susanne Ehnbåge: Att leda Lindex på en global och hållbar tillväxtresa
Lindex
1:15 pm - 1:45 pm
Stage F3
Why data is the key to a greener fashion and retail industry

Centric Software
Change Retail
Scandinavian MIND
1:15 pm - 1:45 pm
F4
Full Speed Ahead: Stefan Palm’s Global Ambitions for Lager 157
1:15 pm - 1:45 pm
J2
Retail Media - när retailers blir mediahus och annonsgiganter
Den Digitala Draken
1:15 pm - 1:45 pm
H1
From Lost to Leading - Navigating Entrepreneurship and Mastering Customer Success
1:15 pm - 1:45 pm
J1
Nya betalningstrender – är du redo för skiftet?
NilsonGroup
Nets (a part of Nexi Group)
1:40 pm
1:40 pm - 2:00 pm
Expo Hall
Elisabeth Peregi: Ledarskapet som tagit Kappahl till nästa nivå
Kappahl
1:55 pm
1:55 pm - 2:25 pm
Stage F3
Först i världen på att mäta Recommerce – redo att ta världsledarskap?
Bencha International
1:55 pm - 2:25 pm
F4
Scaling your brand efficiently without borders . Presented by Juni and Svensk Handel
1:55 pm - 2:25 pm
J2
Retail Media - så skapar du värde för dina leverantörer och brands
Coca-Cola Europacific Partners
E-handelsexpert
Den Digitala Draken
1:55 pm - 2:25 pm
H1
Bridging Borders with Purpose: Nordic Excellence in Global E-Commerce and Brand Identity
1:55 pm - 2:25 pm
J1
Vi har haft fel allihopa! En Mats&Axel Show
Mats&Axel
2:05 pm
2:05 pm - 2:25 pm
Expo Hall
Josefin Dalum: Styr NetOnNet på en kul-tur mot kundfokus och tillväxt
NetOnNet
2:30 pm
2:30 pm - 2:50 pm
Expo Hall
Ted Boman: Leder Gina Tricot mot omni-tillväxt och innovation
Gina Tricot
2:30 pm - 2:50 pm
Congress Foyer
From Implementation to Transformation: Actionable AI Strategies for Revolutionizing Operations
2:35 pm
2:35 pm - 3:05 pm
Stage F3
Operational Excellence: Vägen till lönsam second hand
Linköping university
Polarn O. Pyret
Svensk Handel
Detaljhandelspodden
2:35 pm - 3:05 pm
F4
Future proofing B2C-commerce in the digital space with Elkjøp

Framtidens E-handel
2:35 pm - 3:05 pm
J2
Resan från leverantörsbidrag till Retail Media
Gymgrossisten / HSNG
IAB Sverige
Den Digitala Draken
2:35 pm - 3:05 pm
H1
Tillsammans mot toppen – så byggde BHG sin framgång
Nordic Nest Group
Home Furnishing Nordic
BHG Group
2:35 pm - 3:05 pm
J1
Hur ett av Sveriges största kooperativ tog sig an e-handel
2:55 pm
2:55 pm - 3:15 pm
Expo Hall
Cellbes internationella resa: Charlotte Nordén om ledarskap och innovation
Cellbes
2:55 pm - 3:15 pm
Congress Foyer
Affordable Luxury Redefined: Scaling Pandora's Iconic In-Store Experiences Through Immersive Omnichannel
3:15 pm
3:15 pm - 3:45 pm
Stage F3
Den smartaste vägen till konsumenten - nästa steg för e-handelsleveranser
Svensk Handel
Detaljhandelspodden
3:15 pm - 3:45 pm
F4
2049: How to Thrive in the AI Revolution. Nicklas Hermansson reveals the future and how you can stay ahead

NomoFomo
3:15 pm - 3:45 pm
J2
Alliances & Technology: The Forces Behind Retail Media

Omnicom Media Group
Den Digitala Draken
3:15 pm - 3:45 pm
H1
Generative AI at Scale: Cost-Effective Strategies for Rapid Global Expansion
3:15 pm - 3:45 pm
J1
Why Contextual Commerce is The Future of Customer Experience

Norrøna
New Black
Change Retail
Scandinavian MIND
3:20 pm
3:20 pm - 3:45 pm
Expo Hall
Erik Wickman: Inets strategi för att leverera kundupplevelser i världsklass
Inet
3:20 pm - 3:40 pm
Congress Foyer
AI för Marknadsförare och Retailers: Från hype till hur
4:00 pm
4:00 pm - 4:25 pm
Congress Hall
Statsminister Ulf Kristersson öppnar D-Congress 2025 – så stärker vi Sveriges konkurrenskraft
Sveriges Statsminister
4:25 pm
4:25 pm - 4:35 pm
Congress Hall
Handelslandet Sverige: Så skapar vi rätt förutsättningar för handelns konkurrenskraft
Svensk Handel
4:35 pm
4:35 pm - 5:00 pm
Congress Hall
Vägen till internationell expansion – nästa kliv för svenska handelsföretag
Lager 157
Gina Tricot
Kappahl
Svensk Handel
5:00 pm
5:00 pm - 5:30 pm
Congress Hall
Unveiling the Blueprint: Building Global Power Brands
9:00 am
9:00 am - 9:40 am
Congress Hall
Paradigm Shifts
9:25 am
9:25 am - 9:45 am
Expo Hall
Gulfem Toygar: Shaping Amazon’s Vision for Sweden

Amazon Sweden
9:40 am
9:40 am - 10:00 am
Congress Hall
Staying innovative and on brand: Paul Smith’s digital transformation
9:50 am
9:50 am - 10:10 am
Expo Hall
Jan Nyberg: Kraften bakom Normals explosion på den svenska detaljhandelsmarknaden"
Normal
9:55 am
9:55 am - 10:20 am
H1
Framtidssäkrat krediterbjudande driver tillväxt och kundlojalitet
9:55 am - 10:20 am
J1
Handelns Realiteter: Kan vi verkligen separera fysisk och digital handel?
10:00 am
10:00 am - 10:20 am
Congress Foyer
Kan Weon och AI lösa det som tidigare varit omöjligt - att hitta rätt storlek online?
10:00 am - 10:20 am
Congress Hall
Talents leading the new wave

iD Magazine
Gustaf Westman
10:15 am
10:15 am - 10:35 am
Expo Hall
Björn Lindblad: Strategin bakom Mios tillväxt och framtidssatsningar
10:30 am
10:30 am - 11:50 am
Congress Foyer
Framtidens retail: Smartare, mer lönsam och omnikanal
10:30 am - 11:00 am
Stage F3
E-handel som drivkraft i ändrat konsumentbeteende; hur säkerställer vi att EU-lagstiftning utvecklas för att möta nya behoven?
10:30 am - 11:00 am
F4
Breaking Barriers: Driving Global E-Commerce Growth and Profitability

Equestrian Stockholm
Framtidens E-handel
10:30 am - 11:00 am
J2
Ta värderingar över gränser: Polarn O. Pyrets omnikanalresa.
Polarn O. Pyret
10:30 am - 11:00 am
H1
Från offerter till E-Procurement: Hur AJ Produkter förenklar B2B-inköp genom Digital Commerce
AJ Produkter
10:30 am - 11:00 am
J1
Framtidens e-handelsleveranser – Så bygger vi samarbeten som skapar värde med Early Bird, ICA Paket, Cervera & Aster
11:05 am
11:05 am - 11:25 am
Expo Hall
Karl Eklöf: Att driva Stadiums transformation med digitalisering och hållbarhet i fokus
Stadium
11:10 am
11:10 am - 11:40 am
Stage F3
Förpackningar som förändrar – från lagstiftning till action
Nelly.com
Svensk Handel
Detaljhandelspodden
11:10 am - 11:40 am
F4
Engaging the next generation of consumers across Europe
11:10 am - 11:40 am
J2
The Power of Cultural Brand Activation

YEAR0001
www.karinwinther.se
11:10 am - 11:40 am
H1
Säkra dina kundrelationer med framtidens kommunikation – SMS 2.0 är här!
11:10 am - 11:40 am
J1
Hur Clas Ohlson skapade tillväxt genom att sätta kundens röst i centrum
11:30 am
11:30 am - 11:50 am
Expo Hall
Monika Magnusson: Med hjärta för innovation och ledarskap i apoteksbranschen
Apotek Hjärtat
11:50 am
11:50 am - 12:20 pm
Stage F3
Nordisk e-handel och logistik: Trender och framtidsutsikter
PostNord Sverige
Detaljhandelspodden
11:50 am - 12:20 pm
F4
Become the Best Version of Yourself
11:50 am - 12:20 pm
J2
The challenge with creating purpose driven brands. How to navigate the risks and rewards of balancing the needs of commerce and culture

Own Company/consultant
www.karinwinther.se
ASKET
11:50 am - 12:20 pm
H1
Kiruna eller Kyoto - Vad ligger bakom en framgångsrik utlandsexpansion?
Lager 157
Den Digitala Draken
11:50 am - 12:20 pm
J1
AI: Framtidens onlinehandel
12:00 pm
12:00 pm - 1:30 pm
Congress Foyer
Skala affären med digital arbetskraft
12:30 pm
12:30 pm - 1:00 pm
Stage F3
Scaling Recommerce: A Circular Vision for the Future
12:30 pm - 1:00 pm
F4
Winning Markets with Unique Customer Experiences
12:30 pm - 1:00 pm
J2
From Influencer Brand to Community-Driven Brand: Building Growth through Authentic Relationships

Ani Jewels
12:30 pm - 1:00 pm
H1
Marketing 3.0: Brand Relevancy in the AI Era

Contentstack
12:30 pm - 1:00 pm
J1
När tekniken tar över – hur skapar vi personliga kundupplevelser?
1:00 pm
1:00 pm - 1:20 pm
Expo Hall
Carola Lundell: Så tar hon Kicks till nästa nivå
1:10 pm
1:10 pm - 1:40 pm
Stage F3
Balancing sustainability and profitability: Tackling product returns in fashion
1:10 pm - 1:40 pm
F4
Shaping the Future of Retail: Axel Johnson’s Vision for AI and Its Impact on Business and Consumer Behavior

Axel Johnson
1:10 pm - 1:40 pm
J2
The Creative Edge: Turning Insights into Extraordinary Campaigns
NoA Consulting / Stockholm university
1:10 pm - 1:40 pm
H1
Maximizing Customer Profitability: How Zoo.se Transformed Performance Marketing into a Growth Engine

Headw.ai
ZOO.se / Pet Pawr Group
1:10 pm - 1:40 pm
J1
Deep dives into European key markets – Germany, France, and the Netherlands
1:25 pm
1:25 pm - 1:45 pm
Expo Hall
Jonas Karlén: Förnyar och expanderar Adlibris
Adlibris
1:50 pm
1:50 pm - 2:15 pm
Congress Hall
The Rise and Future of Klarna: Inside the Mind of Sebastian Siemiatkowski

Wellstreet, investor, entrepreneur | Dragon in SVT's "Dragon's Den"
2:15 pm
2:15 pm - 3:10 pm
Congress Hall
Redefining Success: A Life Beyond Limits with Steven Bartlett

Wellstreet, investor, entrepreneur | Dragon in SVT's "Dragon's Den"
3:20 pm
3:20 pm - 3:40 pm
Expo Hall
Freddy Sobin: Att vända utmaningar till möjligheter på XXL
3:20 pm - 3:40 pm
Congress Foyer
Shaping how the world shops: Online, in-store... and on TikTok
3:20 pm - 3:50 pm
Stage F3
Spårbarhet och effektivitet: Kraften i globala standarder
3:20 pm - 3:50 pm
F4
Discover South Korea: The Ultimate Gateway to Asia's E-Commerce Boom

Babyshop Group
Panagora
Framtidens E-handel
3:20 pm - 3:50 pm
J2
The Future of Commerce: From Channels to Seamless Presence

RetailX
3:20 pm - 3:50 pm
H1
How Challenging is Digital Transformation Really?

DHL Freight
Linköping University / SHAPE Agency
WomenInTech Alliance / IKEA
3:20 pm - 3:50 pm
J1
Unlocking Retail Success - Så möter retailers konsumenternas förväntningar
Kitch’n,Tilbords & Cervera
Elon Group
Svea Bank
Goals & Gusto AB / Zetas Garden
3:45 pm
3:45 pm - 4:05 pm
Expo Hall
Paul Fischbein: Att driva RevolutionRace till global framgång
RevolutionRace
3:45 pm - 4:05 pm
Congress Foyer
Expanding fashion brands' toolkits to tackle product returns
4:00 pm
4:00 pm - 4:30 pm
Stage F3
Temu/Shein: What does the EU do to ensure a level playing field?

European Parliament
Moderaterna
Swedish Commerce
4:00 pm - 4:30 pm
F4
Framgångsrecept för e-handel: Svenska e-handlare som sätter agendan
4:00 pm - 4:30 pm
J2
Beauty E-Commerce: Leading the Way in Innovation, Personalization, and Value-Driven Success

Nordic Cosmetics & Healthcare. Part of OrienTrade-group
Svensk Handel
4:00 pm - 4:30 pm
H1
Road to Composability: How These Brands Delivered Agile Experiences

BigCommerce
4:00 pm - 4:30 pm
J1
Retail Ramble: Insights on Stores and Consumers from Around the World

Insider Trends
4:10 pm
4:10 pm - 4:30 pm
Congress Foyer