Kustom
Chief Product Officer
Presented by: Kustom
Kiruna eller Kyoto - Vad ligger bakom en framgångsrik utlandsexpansion?
Om Sverige kan producera globala jättar som IKEA, H&M och Spotify – hur kan andra varumärken uppnå samma framgång? De flesta av oss som driver en e-handel har någon gång ställt oss frågan – när är det dags att expandera till andra länder? Men vart finns möjligheterna, och riskerna, med att satsa på internationalisering och hur skiljer sig tillvägagångssätten på olika marknader?
Vi gräver i vad som krävs för utlandsexpansion, de olika strategierna och knepen för framgång.
Rasmus Fahlander is Chief Product Officer and Co-founder at Kustom. During his nine years at Klarna, he played a key role in building Klarna Checkout from the ground up, overseeing its technical development. Today, he’s responsible for shaping and executing Kustom’s product vision and migrating merchants onto the new platform. With over fifteen years of experience as an entrepreneur and advisor, Rasmus excels at creating innovative, merchant-focused products that directly address business needs.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT