Åhléns
Online Director
Presented by: Columbus & Infor
Hur svårt är det egentligen med digital transformation?
Digital transformation är på mångas läppar, men hur går det till i praktiken – och vad krävs egentligen för att lyckas? Under denna paneldiskussion samlas erfarna retailers och experter för att dela sina insikter från några av branschens mest komplexa projekt.
Diskussionen rör sig kring avgörande frågor som strategiska utmaningar, hållbarhet och trendande konsumentbeteenden, organisationskulturens roll, val av teknik, vikten av starka partnerskap och hur framgång egentligen mäts. Vad har fungerat, vad har inte gjort det, och vilka är de lärdomar som kan hjälpa dig och din organisation framåt?
Missa inte chansen att höra konkreta erfarenheter och ställa dina egna frågor. Digital transformation är svårt – men kanske inte så svårt som du tror.
Jenny Zeng has driven significant growth by transforming Åhléns’ digital presence with a strong focus on customer needs and personalised experiences. Leveraging her leadership experience from global e-commerce giants like Lazada (Alibaba Group), Komplett Group, and Google, she has also positioned Åhléns as a leading online destination, strengthening its business and deepened customer loyalty in the competitive Swedish market.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT