
Den Digitala Draken
Founder
Presented by: Kustom
Kiruna eller Kyoto - Vad ligger bakom framgångsrik utlandsexpansion?
Om Sverige kan producera globala jättar som IKEA, H&M och Spotify – hur kan andra varumärken uppnå samma framgång?
De flesta av oss som driver en e-handel har någon gång ställt oss frågan – när är det dags att expandera till andra länder? Men vart finns möjligheterna, och riskerna, med att satsa på internationalisering och hur skiljer sig tillvägagångssätten på olika marknader?
Vi gräver i vad som krävs för utlandsexpansion, de olika strategierna och knepen för framgång.
Entreprenör och techskribent. Jacob är grundare av den hyllade podcasten Den Digitala Draken med över en miljon lyssningar. Han har jobbat med digital strategi för bolag som Klarna, Schibsted, MTGx och Omnicom.
Den Digitala Draken
Founder
Retail Media - när retailers blir mediahus och annonsgiganter
Så förändras affärsmodellen när handel och media smälter samman. Insikter, trender och möjligheter för framtidens retail media.
Jacob Lovén från Den Digitala Draken inleder med en omvärldsbevakning och håller sedan tre paneldiskussioner om Retail Media med några av branschens främsta experter från bolag som Coca Cola, Apohem och CDON.
Entreptrenör och techskribent. Jacob är grundare av den hyllade podcasten Den Digitala Draken med över en miljon lyssningar. Han har jobbat med digital strategi för bolag som Klarna, Schibsted, MTGx och Omnicom.
Den Digitala Draken
Founder
Paneldiskussion Retail Media - så skapar du värde för dina leverantörer och brands
Hur kan retailers maximera värdet för sina partners genom datadriven annonsering och strategisk paketering? Jacob Lovén från Den Digitala Draken håller paneldiskussioner om Retail Media med några av branschens främsta experter från bolag som Stadium, Foodora och Cloetta.
Jacob är entreprenör och techskribent samt grundare av den hyllade podcasten Den Digitala Draken med över en miljon lyssningar. Han har jobbat med digital strategi för bolag som Klarna, Schibsted, MTGx och Omnicom.
Den Digitala Draken
Founder
Paneldiskussion Retail Media - resan från leverantörsbidrag till Retail Media
Hur kan retailers attrahera annonskapitalet. Framgångsfaktorer, utmaningar och best practice. Jacob Lovén från Den Digitala Draken håller paneldiskussioner om Retail Media med några av branschens främsta experter från företag som Coca Cola, Gymgrossisten, ICA och Apohem.
Jacob är entreprenör och techskribent, samt grundare av den hyllade podcasten Den Digitala Draken med över en miljon lyssningar. Han har jobbat med digital strategi för bolag som Klarna, Schibsted, MTGx och Omnicom.
Den Digitala Draken
Founder
Panel discussion - Alliances & Technology: The Forces Behind Retail Media
Which technical solutions and collaborations drive development? AI, first-party data and the role of ecosystems in future retail media. Jacob Lovén from Den Digitala Draken explores Retail Media with leading experts from companies such as Schibsted, SAS Institiute, CDON and Omnicom.
Jacob är entreprenör och techskribent samt grundare av den hyllade podcasten Den Digitala Draken med över en miljon lyssningar. Han har jobbat med digital strategi för bolag som Klarna, Schibsted, MTGx och Omnicom.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT