Den Digitala Draken
Founder
Presented by: Kustom
Kiruna eller Kyoto - Vad ligger bakom framgångsrik utlandsexpansion?
Om Sverige kan producera globala jättar som IKEA, H&M och Spotify – hur kan andra varumärken uppnå samma framgång?
De flesta av oss som driver en e-handel har någon gång ställt oss frågan – när är det dags att expandera till andra länder? Men vart finns möjligheterna, och riskerna, med att satsa på internationalisering och hur skiljer sig tillvägagångssätten på olika marknader?
Vi gräver i vad som krävs för utlandsexpansion, de olika strategierna och knepen för framgång.
Entreprenör och techskribent. Jacob är grundare av den hyllade podcasten Den Digitala Draken med över en miljon lyssningar. Han har jobbat med digital strategi för bolag som Klarna, Schibsted, MTGx och Omnicom.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT