
NK
Vd
Keynote
Hur kan stadens handel förbli relevant och attraktiv i en tid av snabba förändringar? Hannes Hasselrot delar sin syn på hur den fysiska handeln kan utvecklas för att bli en självklar mötesplats som lockar nästa generations konsumenter – och hur samspel mellan upplevelse, innovation och hållbarhet kan ge stadskärnan nytt liv.
Hannes Hasselrot är vd för AB Nordiska Kompaniet. Med erfarenhet från företag som H&M, Peak Performance, Kronans Apotek och Liberty i London har han verkat i hela kedjan, från butiksgolv till koncernledning. Han har lett digitaliseringsprojekt, drivit e-handelssatsningar och utvecklat starka varumärkesupplevelser.
På Nordic Retail Summit delar han sitt perspektiv på hur den fysiska handeln kan utvecklas i stadens centrum och möta en ny generation konsumenter.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
Nordic Retail Summit
Medlem
0 KR
Medlem i Svensk Handel
Trygg E-handel
1 995 KR
Certifierad Trygg E-handlare
Partner
1 995 KR
Partner till Svensk Handel
Ordinarie pris
2 995 KR
Övriga
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT