
Goals & Gusto AB / Zetas Garden
Strategi- och affärsutvecklingskonsult
Presented by: Svea
Unlocking Retail Success - så möter retailers konsumenternas förväntningar
Ord som ”omni-kanal” och ”fygital” blir allt vanligare buzzwords, men hur omsätter detaljhandlare dessa idéer i praktiken? Följ med Jakob Dahlner från Elon, Petter Grålumstuen från Kitch’n,Tilbords & Cervera och Emma Wähl från HUI i en paneldiskussion ledd av Camilla Plahn från Svea. Vi djupdyker i de senaste insikterna från Payments in the Nordics och utforskar hur kanaler kan samverka för att möta konsumenternas allt högre krav på en sömlös upplevelse. Var börjar och slutar kundresan? Hur vill konsumenter betala och returnera varor? Varför blir lojalitetsprogrammens roll allt viktigare och hur hanterar man skillnader i Norden men också mellan generationer? Håller våra paneldeltagare med våra 4000 konsumenter från rapporten?
Med en bakgrund inom FMCG, som varumärkesstrateg på LynxEye, ansvarig för strategi och affärsutveckling på Clas Ohlson och vd för Teknikmagasinet har Ulrika Göransson gedigen erfarenhet av att med ett starkt kundfokus driva utveckling och innovation. Ulrika brinner för att skapa lönsam tillväxt genom starka kunderbjudanden, omnikanalstrategier och effektivisering. Idag arbetar hon som strategi- och affärsutvecklingskonsult och hjälper just nu Zetas Garden att optimera sitt kunderbjudande, expandera sin e-handel och ta steget ut på nya marknader.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT