
Geggamoja
VD
Framtiden för Pre-loved: Insikter från Revive Retail, Bubbleroom, Lindex och Geggamoja
Second-hand, re-commerce och “pre-loved” har blivit nyckeltrender inom detaljhandeln, men vad krävs för att skapa en fungerande cirkulär affärsmodell? I denna session delar Revive Retail, tillsammans med representanter från Bubbleroom, Lindex och Geggamoja, perspektiv på de möjligheter och utmaningar som pre-loved medför. De utforskar ändrade kundbeteenden och affärsmöjligheter samt diskuterar vägar framåt för företag som vill etablera sig inom den växande cirkulära ekonomin. Genom konkreta insikter och erfarenheter från den svenska marknaden får du inspiration och praktiska råd för att utveckla din affärsstrategi för pre-loved.
Huvudpunkter:
Målgrupp: Detaljhandlare, e-handelsföretag, affärsutvecklingschefer, hållbarhetschefer, investerare och entreprenörer som vill utforska hur de kan integrera cirkulära modeller i sin affärsstrategi.
Format: Paneldiskussion
På Geggamoja tror man på att hållbarhet och nyproduktion går hand i hand. Som grundare och vd har Sara Sidenbladh drivit företaget med en tydlig vision: att skapa barnkläder med minimal miljöpåverkan. Med en växande efterfrågan på preloved-produkter, där kunder vill kunna köpa begagnade barnkläder av hög kvalitet på ett enkelt och tryggt sätt, har Geggamoja implementerat en cirkulär affärsmodell som gör det möjligt för kunden att både köpa och sälja våra kläder i ett hållbart kretslopp – en lösning som är bra för både plånboken och planeten. Lyssna till Geggamojas insikter om hur varumärken kan integrera preloved i sin affärsstrategi, vilka utmaningar och möjligheter som finns.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT