
IMPACT Commerce
Managing Director
Presented by: Salesforce
Skala affären med digital arbetskraft
Följ med bakom kulisserna när Musti Group delar sin strategi för att accelerera e-handeln, öka omnichannel-försäljningen och förbereda sig för framtida förvärv. Men vad krävs för att förverkliga dessa ambitiösa planer?
I en exklusiv diskussion med Musti Group och IMPACT Commerce får du insikt i hur företaget hanterar äldre IT-strukturer, bygger en mer agil operativ modell och mobiliserar kommersiella resurser för att driva en central digital strategi.
Hör hur Salesforce har blivit en nyckel i Mustis digitala framtid – från en gemensam datamodell över alla varumärken till en sömlös kundupplevelse mellan e-handel, kundservice och fysiska butiker. Vi diskuterar också AI:s roll och hur Musti använder intelligenta lösningar för att skapa mer personaliserade och effektiva kundresor.
Per-Mattias Nordkvist är Managing Director & Senior Partner på IMPACT Commerce och en pionjär inom digital handel. Med över 25 års erfarenhet av IT och 16 år inom e-handel har han drivit digital transformation och innovation i dynamiska miljöer. Som grundare av IMPACT:s svenska verksamhet är han känd för sitt inspirerande ledarskap och sin förmåga att skapa framgångsrika digitala affärsmodeller som kopplar samman teknik, kundupplevelse och affärsstrategi.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT