Jula
Konsumentbeteendeexpert, affärsutvecklare och insiktsansvarig på Jula-koncernen
Presented by: Swish
När tekniken tar över – hur skapar vi personliga kundupplevelser?
Nya tekniska lösningar omvandlar svensk detaljhandel och formar våra förväntningar på vad som är en förstklassig butiksupplevelse – särskilt för den teknikkunniga Generation Z. I samarbete med HUI har Swish undersökt hur självbetjäning och andra innovativa lösningar förändrar butikernas spelplan och hur man kan skapa personliga och meningsfulla kundmöten i en tid där tekniken tar allt större plats.
Lyssna till när Urban Höglund, vd på Swish, exklusivt delar med sig av insikterna från denna färska rapport, innan den lanseras för allmänheten. Efteråt följer en spännande diskussion med Daniel Svensson, Brand Director på Inet, som hyllats för sitt arbete med att bygga branschens starkaste kundlojalitet och sätta kundmötet i centrum, Margareta Boström, affärsutvecklare och konsumentbeteendeexpert på Jula som var bland de första att pilottesta Swish nya självskanningstjänst och Elin Anvedal Jörnevi, som på IKEA ansvarar för betalupplevelsen såväl online som i varuhusen, med mycket fokus på att utveckla köpupplevelsen för just självbetjäning.
Margareta Boström är konsumentbeteendeexpert, affärsutvecklare och insiktsansvarig på Jula-koncernen. Under det senaste året har Margareta varit med och genomfört flera initiativ inom köpupplevelsen på Jula, däribland en pilottest för Swish nya självskanningstjänst på såväl Jula som Hööks Hästsport.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT