
TestFreaks/Trustvoice
CEO
Presented by: TestFreaks
Hur Clas Ohlson skapade tillväxt genom att sätta kundens röst i centrum
För några år sedan befann sig Clas Ohlson i en utmanande situation med kundrecensioner. Idag har de Nordens mest värdeskapande Ratings&Reviews-lösning, en strategisk motor för konvertering, kundlojalitet och tillväxt. I denna session berättar Clas Ohlson-veteranen Per Dahler och Kristofer Arwin, grundare av Pricerunner och TestFreaks, om deras resa från fragmenterad hantering av kundrecensioner till en datadriven och affärskritisk lösning. De delar framgångsreceptet bakom sex nyckelområden där Clas Ohlson skapat stora värden med kundrecensioner och hur du kan använda samma metodik. De beskriver en “Value Journey”, en process och samspel mellan den tekniska plattformen, expertkompetens, cross-functional teams och en strukturerad långsiktig arbetsmodell för att bygga stora värden med “the voice of the customer” som motor. Som en bonus i programmet kommer Clas Ohlson och TestFreaks att presentera deras nylanserade funktion “AI-summaries”, hur fungerar den, vilka effekter har man sett, legala aspekter, etc.
Kristofer är idag vd och grundare för Trustvoice. Tidigare var han vd för Pricerunner som han 1999 grundade tillsammans med Alexanderson och Wiberg. Idén till Pricerunner fick Arwin redan 1994 när han pluggade i USA och började använda en tidig version av Internet. Arwins vision för Pricerunner handlade om skapa framtidens shopping genom att skapa transparens runt priser. Med Trustvoice är visionen snarlik, men nu handlar det om att skapa transparens runt produktkvalitet.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT