
Precis Digital
Director of Analytics
Presented by: Google
Framtidens retail: Smartare, mer lönsam och omnikanal
Dagens retailers står inför komplexa utmaningar – att balansera online- och offlineförsäljning, ett skiftat fokus mot lönsamhet, och säkerställa att de attraherar rätt typ av kunder, inte bara fler kunder.
I denna session får du insikter från Håkan Löfgren (Google) om hur retailers kan lyfta kundresan till nästa nivå genom kanaloberoende marknadsföring och sömlösa, värdeskapande kundupplevelser. Genom att koppla ihop digitala och fysiska kontaktytor visar han hur företag kan skapa en sammanhållen strategi som inte bara förbättrar kundupplevelsen, utan också driver effektivitet och lönsamhet.
Därefter kliver Leonard Müller (Åhléns) och Hanna Shirkavand (Precis Digital) in på scenen för att dela konkreta exempel på hur företag som Åhléns och andra ledande varumärken använder avancerade datastrategier och automatisering för att anpassa medieinvesteringar efter lönsamhet, kundlojalitet och långsiktig tillväxt.
Hanna brinner för att förena data, teknologi och affärsstrategi för att skapa framtidens retail. Med åtta års erfarenhet av att hjälpa ledande varumärken att utnyttja data strategiskt, är hon idag Director of Analytics på Precis. Där utvecklar hon avancerade datadrivna strategier som möjliggör smartare affärsbeslut, hållbar tillväxt och en optimerad kundresa. Med fokus på innovation och långsiktigt kundvärde hjälper hon företag att ligga steget före i en bransch där teknologi och data driver framtiden.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT