
Industry Manager, Retail
Presented by: Google
Framtidens retail: Smartare, mer lönsam och omnikanal
Dagens retailers står inför komplexa utmaningar – att balansera online- och offlineförsäljning, ett skiftat fokus mot lönsamhet, och säkerställa att de attraherar rätt typ av kunder, inte bara fler kunder.
I denna session får du insikter från Håkan Löfgren (Google) om hur retailers kan lyfta kundresan till nästa nivå genom kanaloberoende marknadsföring och sömlösa, värdeskapande kundupplevelser. Genom att koppla ihop digitala och fysiska kontaktytor visar han hur företag kan skapa en sammanhållen strategi som inte bara förbättrar kundupplevelsen, utan också driver effektivitet och lönsamhet.
Därefter kliver Leonard Müller (Åhléns) och Hanna Shirkavand (Precis Digital) in på scenen för att dela konkreta exempel på hur företag som Åhléns och andra ledande varumärken använder avancerade datastrategier och automatisering för att anpassa medieinvesteringar efter lönsamhet, kundlojalitet och långsiktig tillväxt.
Håkan Löfgren har drygt 20 års erfarenhet inom marknadsföring, media och reklam. Som Industry Manager i Googles retail-team har han drivit digitala transformationsprojekt och insiktsarbete i nära samarbete med flera av Sveriges ledande omnikanal-retailers.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT