IKEA
Country Payment and checkout leader
Presented by: Swish
När tekniken tar över – hur skapar vi personliga kundupplevelser?
Nya tekniska lösningar omvandlar svensk detaljhandel och formar våra förväntningar på vad som är en förstklassig butiksupplevelse – särskilt för den teknikkunniga Generation Z. I samarbete med HUI har Swish undersökt hur självbetjäning och andra innovativa lösningar förändrar butikernas spelplan och hur man kan skapa personliga och meningsfulla kundmöten i en tid där tekniken tar allt större plats.
Lyssna till när Urban Höglund, vd på Swish, exklusivt delar med sig av insikterna från denna färska rapport, innan den lanseras för allmänheten. Efteråt följer en spännande diskussion med Daniel Svensson, Brand Director på Inet, som hyllats för sitt arbete med att bygga branschens starkaste kundlojalitet och sätta kundmötet i centrum, Margareta Boström, affärsutvecklare och konsumentbeteendeexpert på Jula som var bland de första att pilottesta Swish nya självskanningstjänst och Elin Anvedal Jörnevi, som på IKEA ansvarar för betalupplevelsen såväl online som i varuhusen, med mycket fokus på att utveckla köpupplevelsen för just självbetjäning.
Elin Anvedal Jörnevi brinner för att förbättra kundupplevelser och har flera års erfarenhet av att skapa smidiga och effektiva lösningar för självskanningskassor och betalningar, både online och i fysiska varuhus, på IKEA.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT