Naznoush Habashian

PostNord

hållbarhetschef

Framtidsspaning: 2030 – året då e-handeln blir större än butikshandeln?

Scen: J1
Borderless Brandscape: The customer journey in a connected world
10:30-10:50 - 7 mars
Gå till J1
Lägg till i kalender2024-03-07 10:30:002024-03-07 10:50:00Europe/StockholmFramtidsspaning: 2030 – året då e-handeln blir större än butikshandeln?PostNord - Naznoush HabashianBorderless Brandscape: The customer journey in a connected worldSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Framtidsspaning: 2030 – året då e-handeln blir större än butikshandeln?

Framtidsprognosen för e-handeln är positiv, trots de senaste åren av vikande tillväxt. Vi ser stora lagerinvesteringar och ökad automatisering som gör handeln mer effektiv. Det i kombination med digitaliseringens rusande framfart gör att e-handelsbranschen är på väg in i en helt ny skepnad. Nu rustar PostNord för en kraftig tillväxt med ökade paketvolymer. Samtidigt blir hela branschen mer reglerad när nytt EU-direktiv träder i kraft och den gröna omställningen är ett faktum. Vad kommer att krävas de kommande åren för att möta tillväxten och behovet hos e-handlare, konsumenter – och städer?

Naznoush Habashian

Naznoush Habashian är PostNord Sveriges hållbarhetschef, hon har utsetts två år i rad som en av Sveriges mäktiga inom hållbarhet och är en av Sveriges agendasättare inom mobilitet. Hon har bland annat arbetat på Försvarsmaktens högkvarter där hon varit ansvarig för forskning och utveckling inom miljö- och energifrågor, miljöchef och slutligen hållbarhetschef. Naznoush har varit ansvarig och Sveriges sakkunniga för en rad olika internationella hållbarhetsfrågor och är en flitig debattör, föreläsare och panelist inom hållbarhet och ledarskapsfrågor. Naznoush har även bland annat deltagit i Kulturbygget som är Riksbyggens nya program om företagskultur, Karriärpodden, podden Nexer Women for tech, En Hållbar Podd och Mats & Axels Vlogg.

LinkedIn

Naznoush Habashian

PostNord

Hållbarhetschef PostNord Sverige

Framtidens hållbara e-handelsleveranser - Vad har hänt när detgäller e-handelsleveranser egentligen? Och hur tror vi landskapet ser ut 10 år framåt? En tillbakablick på senaste 10 åren

Scen: E3
Cross-border e-com
16:30-16:50 - 6 mars
Gå till E3
Lägg till i kalender2024-03-06 16:30:002024-03-06 16:50:00Europe/StockholmFramtidens hållbara e-handelsleveranser - Vad har hänt när detgäller e-handelsleveranser egentligen? Och hur tror vi landskapet ser ut 10 år framåt? En tillbakablick på senaste 10 årenPostNord - Naznoush HabashianCross-border e-comSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Framtidens hållbara e-handelsleveranser – Vad har hänt när detgäller e-handelsleveranser egentligen? Och hur tror vi landskapet ser ut 10 år framåt? En tillbakablick på senaste 10 åren

Under ledning av Arne B Andersson från Svensk Handel och Josephine Darlington från ASTER presenteras flera samtal på temat hållbara e-handelsleveranser. Vilken betydelse har e-handeln för den gröna omställningen? Hur kan vi hjälpa konsumenter att välja den mest hållbara kanalen? Vilken betydelse har hållbarhetsmärkningar för att nå en mer hållbar e-handel? Och hur uppnår vi en logistik som är både ekonomisk, ekologisk och social hållbar i omställningen till cirkulära affärsmodeller?

Naznoush Habashian

Naznoush Habashian är PostNord Sveriges hållbarhetschef och har utsetts två år i rad som en av Sveriges mäktiga inom hållbarhet. Hon har bland annat arbetat på Försvarsmaktens högkvarter där hon varit ansvarig för forskning och utveckling inom miljö- och energifrågor, miljöchef och slutligen hållbarhetschef. Naznoush har varit ansvarig och Sveriges sakkunniga för en rad olika internationella hållbarhetsfrågor och är en flitig debattör, föreläsare och panelist inom hållbarhet och ledarskapsfrågor. Naznoush har även bland annat deltagit i Kulturbygget som är Riksbyggens nya program om företagskultur, Karriärpodden, podden Nexer Women for tech , En Hållbar Podd och Mats & Axels Vlogg.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

Retail Awards

1 995 KR

2 995 KR

Alla priser ex moms

  • RETAIL AWARDS
  • Mingel
  • 3-rätters middag med dryck
  • Underhållning av välkänd artist
  • Efterfest

Nordic Retail Summit

Begränsat antal, först till kvarn

Medlem

0 KR

Medlem i Svensk Handel

Trygg E-handel

1 995 KR

Certifierad Trygg E-handlare

Partner

1 995 KR

Partner till Svensk Handel

Ordinarie pris

2 995 KR

Övriga

Alla priser ex moms

  • NORDIC RETAIL SUMMIT
  • Talarprogram
  • Förmiddagsfika
  • Lunch
  • Eftermiddagsfika
  • After work

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work