Mikael Anstrin

Walley

General Manager

Hur formar 2024 års trender konsumenternas val och prioriteringar när det gäller hållbarhet, lågkonjunktur och kravet på smidiga köpupplevelser?

Scen: H1
Customer experience
13:30-13:50 - 7 mars
Gå till H1
Lägg till i kalender2024-03-07 13:30:002024-03-07 13:50:00Europe/StockholmHur formar 2024 års trender konsumenternas val och prioriteringar när det gäller hållbarhet, lågkonjunktur och kravet på smidiga köpupplevelser?Walley - Mikael AnstrinCustomer experienceSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Hur formar 2024 års trender konsumenternas val och prioriteringar när det gäller hållbarhet, lågkonjunktur och kravet på smidiga köpupplevelser?

Walley presenterar en ny nordisk rapport, E- handelsanalysen 2024 där du som handlare får insikter om hur e-handelstrender och köpbeteenden påverkar kundlojaliteten.

Mikael Anstrin

Mikael Anstrin är General Manager på Walley, med tidigare ledande positioner på NetOnNet och Svensk Handel. Hans erfarenhet omfattar e-handel, digital transformation och betallösningar, med en särskild fokus på att förena teknik och kundbehov.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work