Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Polarn O. Pyret
Product and Brand Director
Presenteras av: Cure media
Kreativa strategier för att kommunicera hållbarhet
Frida Ekholm från podcasten Influencer Marketing Talks, välkomnar Dan Crewe från DHL Express och Martina Wernemar från Polarn O. Pyret för att utforska hur dessa ledande företag inte bara pratar om hållbarhet utan också agerar och sätter nya standarder genom att kreativt kommunicera sin hållbarhetsresa. I en tid där hållbart arbete inte bara är en förväntan utan ett krav från konsumenternas sida, står företagen inför utmaningen att förmedla sitt engagemang på ett sätt som är autentiskt, utan att falla i fällan för greenwashing. Dan och Martina delar med sig av sina insikter och strategier, och ger en inblick i hur deras organisationer har navigerat denna viktiga kommunikationsutmaning.
Martina Wernemar är Product and Brand Director på Polarn O. Pyret – det ikoniska svenska barnklädesvarumärket grundat 1976. Med hållbarhet och innovation i fokus driver Martina Polarn O. Pyrets varumärke och sortiment framåt mot visionen om ”Tre barn i varje plagg”.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT