Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Omnicom Media Group
Head of e-commerce
Retail Media - Den tredje vågen av marknadsföring
Retailföretag har plötsligt blivit mediebolag och med hundratusentals (och ibland miljontals) besökare kan många e-handlare numera konkurrera med jättar som Schibsted och Bonnier om de mest åtråvärda annonsörerna. Just därför har ”Retail Media” beskrivits som den tredje vågen av marknadsföring. Men vad är egentligen hemligheterna bakom och hur skapar man en fungerande Retail Media-strategi? På scenen leder Jacob Lovén från Den Digitala Draken en diskussion med några av Sveriges vassaste hjärnor i ämnet, från både media- och retailsidan.
Malin driver Retail Media-utvecklingen på Omnicom Media Group, en av Sveriges största mediebyråer som skapar mediestrategier åt företag som Mercedes-Benz, McDonalds och Svenska Spel.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT