Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Amazon
General Manager, Amazon Ads Nordics
Retail Media - Den tredje vågen av marknadsföring
Retailföretag har plötsligt blivit mediebolag och med hundratusentals, ibland miljontals besökare kan många e-handlare numera konkurrera med jättar som Schibsted och Bonnier om de mest åtråvärda annonsörerna. Just därför har ”Retail Media” beskrivits som den tredje vågen av marknadsföring. Men vad är egentligen hemligheterna bakom och hur skapar man en fungerande Retail Media-strategi? På scenen leder Jacob Lovén från Den Digitala Draken en diskussion med några av Sveriges vassaste hjärnor i ämnet, från både media- och retailsidan.
Josefine är General Manager för Amazon Ads i Norden. Hon har haft olika roller i mediebranschen sedan 2008 och började på Amazon Ads 2021 för att lansera annonsverksamheten i Norden.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT