Felix Kruth

Voyado AB

Chief Product Officeer

Mot en hållbar handel – men hur?

Scen: H1
Customer experience
11:30-11:50 - 7 mars
Gå till H1
Lägg till i kalender2024-03-07 11:30:002024-03-07 11:50:00Europe/StockholmMot en hållbar handel – men hur?Voyado AB - Felix KruthCustomer experienceSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Mot en hållbar handel – men hur?

Vägen mot hållbarhet inom handeln är absolut inte spikrak, men det finns många sätt att möta konsumenternas ökade krav. Utmaningarna är många, då vi bland annat ser nya generationer med nya typer av krav – så frågan är hur man kan göra skillnad?  Lyssna på Felix Kruth, CPO på Voyado, när han presenterar resultatet från Voyados senaste konsumentundersökning. Du kommer få ta del av hur konsumenternas attityder till hållbarhet inom retail ställs emot faktiska handlingar baserat på historisk köpdata.     För att kunna svara på hur ni kan göra skillnad lyfter vi flertalet retailers och e-handlare och deras resa mot en mer hållbar handel att inspireras av – missa inte detta!

Felix Kruth

I rollen som Chief Product Officer på Voyado leder Felix en produktavdelning på över 140 personer. Har han mångårig erfarenhet inom retail och e-handel, då han i över ett decennium haft ledande befattningar som e-handelschef och VD på kända varumärken som Sportamore, Filippa K och Sweef.

LinkedIn

Felix Kruth

Voyado AB

Chief Product Officeer

Mot en hållbar handel – men hur?

Scen: D-Studio
Innovation for Impact
13:45-14:00 - 7 mars
Gå till D-Studio
Lägg till i kalender2024-03-07 13:45:002024-03-07 14:00:00Europe/StockholmMot en hållbar handel – men hur?Voyado AB - Felix KruthInnovation for ImpactSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Mot en hållbar handel – men hur?

Det finns sätt för dig som e-handlare att möta konsumenternas krav när det kommer till hållbarhet och att få dem att välja mer hållbara val. Lyssna på Felix Kruth, CPO på Voyado, när han och Eleonor samtalar om delar från resultatet av Voyados rykande färska undersökning om konsumenternas attityder till hållbarhet och faktiska handlingar. Är det fortfarande så att pris går före hållbara val? Felix kommer också att ge dig fyra sätt hur du som e-handlare kan guida dina kunder att vilja handla mer hållbart.

Felix Kruth

Om Voyado

Voyado hjälper retailers att skapa relevanta shoppingupplevelser, öka kundlojalitet och driva tillväxt. Den AI-drivna SaaS-lösningen innefattar en optimeringsmotor med djup produktförståelse som i realtid anpassar e-handelssajter baserat på besökarens beteende, samt en marknadsföringsplattform med samlade kunddata och kampanjverktyg för att leverera automatiserade och personliga shoppingupplevelser. Produkterna är tekniskt integrerade och möjliggör hyper-relevanta kundresor. Voyado makes brands easy to love.      Om Talaren  
Talare: Felix Kruth, Chief Product Officer på Voyado 
I rollen som Chief Product Officer på Voyado leder Felix en produktavdelning på över 140 personer. Har han mångårig erfarenhet inom retail och e-handel, då han i över ett decennium haft ledande befattningar som e-handelschef och VD på kända varumärken som Sportamore, Filippa K och Sweef.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work