Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Voyado AB
Chief Product Officeer
Mot en hållbar handel – men hur?
Vägen mot hållbarhet inom handeln är absolut inte spikrak, men det finns många sätt att möta konsumenternas ökade krav. Utmaningarna är många, då vi bland annat ser nya generationer med nya typer av krav – så frågan är hur man kan göra skillnad? Lyssna på Felix Kruth, CPO på Voyado, när han presenterar resultatet från Voyados senaste konsumentundersökning. Du kommer få ta del av hur konsumenternas attityder till hållbarhet inom retail ställs emot faktiska handlingar baserat på historisk köpdata. För att kunna svara på hur ni kan göra skillnad lyfter vi flertalet retailers och e-handlare och deras resa mot en mer hållbar handel att inspireras av – missa inte detta!
I rollen som Chief Product Officer på Voyado leder Felix en produktavdelning på över 140 personer. Har han mångårig erfarenhet inom retail och e-handel, då han i över ett decennium haft ledande befattningar som e-handelschef och VD på kända varumärken som Sportamore, Filippa K och Sweef.
Voyado AB
Chief Product Officeer
Mot en hållbar handel – men hur?
Det finns sätt för dig som e-handlare att möta konsumenternas krav när det kommer till hållbarhet och att få dem att välja mer hållbara val. Lyssna på Felix Kruth, CPO på Voyado, när han och Eleonor samtalar om delar från resultatet av Voyados rykande färska undersökning om konsumenternas attityder till hållbarhet och faktiska handlingar. Är det fortfarande så att pris går före hållbara val? Felix kommer också att ge dig fyra sätt hur du som e-handlare kan guida dina kunder att vilja handla mer hållbart.
Voyado hjälper retailers att skapa relevanta shoppingupplevelser, öka kundlojalitet och driva tillväxt. Den AI-drivna SaaS-lösningen innefattar en optimeringsmotor med djup produktförståelse som i realtid anpassar e-handelssajter baserat på besökarens beteende, samt en marknadsföringsplattform med samlade kunddata och kampanjverktyg för att leverera automatiserade och personliga shoppingupplevelser. Produkterna är tekniskt integrerade och möjliggör hyper-relevanta kundresor. Voyado makes brands easy to love. Om Talaren Talare: Felix Kruth, Chief Product Officer på Voyado I rollen som Chief Product Officer på Voyado leder Felix en produktavdelning på över 140 personer. Har han mångårig erfarenhet inom retail och e-handel, då han i över ett decennium haft ledande befattningar som e-handelschef och VD på kända varumärken som Sportamore, Filippa K och Sweef.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT