David Hägg

Walley

produktchef

Hur formar 2024 års trender konsumenternas val och prioriteringar när det gäller hållbarhet, lågkonjunktur och kravet på smidiga köpupplevelser?

Scen: H1
Customer experience
13:30-13:50 - 7 mars
Gå till H1
Lägg till i kalender2024-03-07 13:30:002024-03-07 13:50:00Europe/StockholmHur formar 2024 års trender konsumenternas val och prioriteringar när det gäller hållbarhet, lågkonjunktur och kravet på smidiga köpupplevelser?Walley - David HäggCustomer experienceSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Hur formar 2024 års trender konsumenternas val och prioriteringar när det gäller hållbarhet, lågkonjunktur och kravet på smidiga köpupplevelser?

Walley presenterar en ny nordisk rapport, E- handelsanalysen 2024 där du som handlare får insikter om hur e-handelstrender och köpbeteenden påverkar kundlojaliteten.

David Hägg

David Hägg är produktchef på Walley och har utvecklat Walleys produktstrategi där personalisering är ett huvudfokus. Han har även en 20-årig bakgrund inom produktutveckling i olika konstellationer och rötter i det tekniska.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work