Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Walley
produktchef
Hur formar 2024 års trender konsumenternas val och prioriteringar när det gäller hållbarhet, lågkonjunktur och kravet på smidiga köpupplevelser?
Walley presenterar en ny nordisk rapport, E- handelsanalysen 2024 där du som handlare får insikter om hur e-handelstrender och köpbeteenden påverkar kundlojaliteten.
David Hägg är produktchef på Walley och har utvecklat Walleys produktstrategi där personalisering är ett huvudfokus. Han har även en 20-årig bakgrund inom produktutveckling i olika konstellationer och rötter i det tekniska.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT