Pontus Ericsson

Nordic Nest/Svenssons i Lammhult

Chief New Business Officer

Presenteras av: Avensia och Commerce Tools

Så lyckas vinnarna i modern handel anpassa sig till kundernas föränderliga behov

Scen: G4
Tech acceleration in retail
11:00-11:50 - 9 mars
Gå till G4
Lägg till i kalender2023-03-09 11:00:002023-03-09 11:50:00Europe/StockholmSå lyckas vinnarna i modern handel anpassa sig till kundernas föränderliga behovNordic Nest/Svenssons i Lammhult - Pontus EricssonTech acceleration in retailSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Så lyckas vinnarna i modern handel anpassa sig till kundernas föränderliga behov

Hör några av branschens vinnare dela sina erfarenheter av hur de anpassat strategi, organisation och teknik till en ständigt föränderlig, och alltmer utmanande, verklighet.

I dialogen som modereras av Avensias Cheif Strategist Johan Sommar ingår representanter från Nordic Nest, Dormy, Svenssons i Lammhult och Haglöfs. Vad de har gemensamt? Ett agilt angreppssätt, teknikplattformar byggda med modulär arkitektur, s.k. composable commerce, och det förpaketerade ramverket Avensia Excite som bidrar till minskad komplexitet, lägre risk och kortare ledtider.

Dialogen innehåller både en paneldiskussion och en närmare titt på hur Nordic Nest framgångsrikt integrerat Svenssons i Lammhult i den gemensamma plattformen.

Pontus Ericsson

Pontus Ericsson är Chief New Business Officer på Nordic Nest där även varumärket Svenssons i Lammhult ingår. Liksom övriga i teamet på Nordic Nest gillar han hög fart och utmaningar. Det blev särskilt tydligt när de under hösten 2022 lanserade den nya e-handelssiten för Svenssons i Lammhult inom loppet av några veckor, samtidigt som de implementerade koncernens affärs- och logistiksystem.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

Retail Awards

1 995 KR

2 995 KR

Alla priser ex moms

  • RETAIL AWARDS
  • Mingel
  • 3-rätters middag med dryck
  • Underhållning av välkänd artist
  • Efterfest

Nordic Retail Summit

Begränsat antal, först till kvarn

Medlem

0 KR

Medlem i Svensk Handel

Trygg E-handel

1 995 KR

Certifierad Trygg E-handlare

Partner

1 995 KR

Partner till Svensk Handel

Ordinarie pris

2 995 KR

Övriga

Alla priser ex moms

  • NORDIC RETAIL SUMMIT
  • Talarprogram
  • Förmiddagsfika
  • Lunch
  • Eftermiddagsfika
  • After work

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work