
Aktuellt





Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.

Creed Media
COO
Insiktsdriven inkludering och hög perspektivtäthet - nyckeln till tillväxt och uthållig lönsamhet
Insiktsdriven inkludering och hög perspektivtäthet – nyckeln till tillväxt och uthållig lönsamhet
En framgångsfaktor för att nå ökad kreativ, starkare innovationskraft, större lönsamhet och ökad kundkännedom är att du har hög perspektivtäthet. Det når du genom att ha fler perspektiv i rum där beslut fattas. I den omställning som handeln nu går igenom – med stora möjligheter men också omfattande utmaningar – måste vi aktivt premiera en ökad perspektivtäthet uppåt i bolagen för att tillgodogöra sig all den kompetens som finns tillgänglig på marknaden. Hur gör man det?
Samtalet leds av Svensk Handels Malin Winbom och Per Ljungberg.
Madelaine Zetterström
Madelaine is the COO of Creed Media, a Swedish-founded Gen Z marketing agency known for its social-first marketing campaigns. Creed works with global brands, record labels and artists to promote culturally relevant content through influencer marketing, community management, performance marketing, content distribution and production.
With a background in business administration, economics and PR, Madelaine has in less than 2.5 years helped champion the growth of Creed Media from a startup basement operation to one of the biggest SMM agencies in the Nordics with team members in Stockholm, New York, Los Angeles and London.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.