
Aktuellt





Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.

ICA Gruppen
Director Customer Solutions
I samarbete med: HUI
Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel
Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel
Hur, var och när och på vilket sätt kommer vi handla dagligvaror framöver? Hur bör detaljhandelskedjorna möta och förhålla sig till de förändrade behov och driverkrafter som dagens och morgondagens konsumenter har? Samhället förändras i snabb takt. Digitalisering, hållbarhet och geopolitiska utmaningar är några av de faktorer som skapar nya förutsättningar. Nya sätt att jobba och leva våra liv är andra. Hur kommer morgondagens butik se ut och vilka är framgångsfaktorerna på en förändrad marknad?
Presenteras I samarbete med HUI
Isabelle Häggman
Isabelle har en bakgrund inom strategisk affärsutveckling, bland annat inom utvecklingen av Swish. Sedan 2015 har hon varit ansvarig för utveckling av digitala lösningar inom marknadsföring för ICA Sveriges 1300 handlare, och har haft en ledande roll inom ICAs personaliseringsresa. Hon brinner för att skapa relevanta kundmöten och sömlösa kundresor för ICAs 6 miljoner Stammisar.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.