
Aktuellt





Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.

Coop Sverige
Director Sales & marketing
I samarbete med: HUI
Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel
Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel
Hur, var och när och på vilket sätt kommer vi handla dagligvaror framöver? Hur bör detaljhandelskedjorna möta och förhålla sig till de förändrade behov och driverkrafter som dagens och morgondagens konsumenter har? Samhället förändras i snabb takt. Digitalisering, hållbarhet och geopolitiska utmaningar är några av de faktorer som skapar nya förutsättningar. Nya sätt att jobba och leva våra liv är andra. Hur kommer morgondagens butik se ut och vilka är framgångsfaktorerna på en förändrad marknad?
Presenteras I samarbete med HUI
Fredrik Uhrbom
Fredrik Uhrbom har en bakgrund från både detaljhandelsledet, dagligvaror och sällanköp, samt leverantörsledet inom verktygsindustrin där han suttit i företagsledningen för en rad klassiska svenska bolag med starka varumärken som bla Clas Ohlson och Hultafors Gruppen. Sedan 2021 sitter Fredrik i företagsledningen på Coop Sverige AB med ansvaret för Försäljning & Marknadsfrågor.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.