Channel Factory
Head of Client Solutions for EMEA and APAC
Presented by: Channel Factory
Öka effektiviteten på dina mediainvesteringar på sociala videoplattformar
Öka effektiviteten på dina mediainvesteringar på sociala videoplattformar
Brand safety är grundläggande praxis för all media. Vi känner alla till riskerna när varumärken inte tar säkerhetsåtgärder när de annonserar online. Vi har också alla hört talas om vikten av brand suitability och kontextuell anpassning. Det finns många nya studier som visar att konsumenter föredrar varumärken som syns kring innehåll som är rätt och passande för det specifika varumärket. Det har till och med bevisats att kontextuell anpassning kan ge en ökning av ROI på cirka +17 %, vilket ytterligare visar kraften i genomtänkta medieköp. Men vet du hur man säkerställer brand suitability? Skulle du kunna beskriva de många datafilter, algoritmer och kvalitetskontroller som bör vara på plats för att säkerställa den perfekta kundupplevelsen som också driver avkastningen på investeringen?
I det här 20-minuters samtalet kommer Jovana Grujičić, Head of Client Solutions EMEA och APAC, ta dig igenom hur vår tekniska plattform, genom en kombinationen av automatisering, mänsklig granskning och data targeting, hjälper varumärken att ge sina kunder den optimala annons upplevelsen online och som i slutändan kommer att driva både engagemang och försäljning.
Vi kommer även gästas av kunder på scenen som berättar hur de genom arbetat strategisk med kontextuell anpassning optimerat sina medieinvesteringar och ökat sin performance genom att nå rätt målgrupp i rätt miljö.
Jovana Grujičić
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
4.950 SEK
8.900 SEK
1.000 SEK
All prices are exclusive of VAT